Doprava
Dle objednaného zboží Vám balík doveze přepravní služba DPD, GLS nebo Fofr.
- Expedice balíků je různorodá, zpravidla od 9:00 do 15:30.
- Při expedici z našeho skladu Vám bude zaslána informační sms a e-mail.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Doručování probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-16:00. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
- Bohužel prodejce nemůže zařídit aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
- Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), budete telefonicky kontaktován)a) o uložení zásilky na nejbližším depu. S dopravcem se dohodnete na opětovném doručení zásilky.
- Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Při problému s dopravou se můžete obrátit na naši e-mailovou adresu info@e-kempovani.cz nebo telefon 608 602 707
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Dopravné v ČR a SR
E-shop Vám automaticky přepočítá konečnou cenu ještě před dokončením objednávky s ohledem na hmotnost a objem objednaného zboží.
OSOBNÍ ODBĚR:
- Osobní odběr je možný v sídle firmy (Vlčnov 14, Chrudim IV, 537 01) po vyrozumnění, že zboží je k odběru připraveno.
- Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00 – 16:00 a v sobotu 9:00 - 12:00.
- Platba probíhá v hotovosti.